Kızlar 34 haftalık doğum yaptım bebeğim 1.800 gr dünyaya geldi çok zor kilo alan Bir bebek ve çok hareketli önceden doktorumuz baş çevremizi ölçerken yarım santim büyümesinin bile iyi olduğunu söylerken bugün baş çevremizi ölçerken 43 buçuk çıktı yarım santim büyüdüğünü ve 45 46 cm olmasını bekleriz dedi şimdilik zeka olarak ws hiçbir sıkıntısının olmadığını 1 ay sonra kontrole gidip eğer gene yarım santim gelişme olursa emara sokarız dedi onuda zor olur uyutmamız lazım ws ws diyerek korkuttu Allaha şükür bebeğim yas olarak aynı gidiyor bnm gözlemlediğim kadarylada birşeyi yok niye böyle olduğunu anlayamadım en sonundada annenin kafası küçük belkide anneye çekmiş olabilir dedi. Aklıma gıcığı soktu. Basına gelen varmı böyle birşey?