Merhaba anneler .4 aylık bebeğim var ve burnu eşimdende bendende çok farklı . Kime benzediğini anlayamıyoruz çünkü burun şişliği ve eğriliği var gibi . Sorum şu ki bebeklerde burun şekli tam olarak ne zaman oturur . Halaburnun bu ayda şiş olması normalmidir. Kenarları şiş gibi burun deliğinin üst kısmının. Burun eğriliği varsa şimdiden belli olur mu . Yardımcı olurmusunuz