Cnskplnozk Sağlık ocağını aradık, sabah erkenden boş oluyor gelin yapalım dediler, gittik, siz de ekstra bir örtü götürün ona yatırın bebeği, eve de onu yatıracağınız yere bir örtü serin gelince koymak için ,eve dönünce önce kendi elinizi yüzünüzü güzelce yıkayın , sonra bebeğin üzerindekileri örtünün üzerinde çıkarın, örtü ile o kıyafetleri hemen banyoya atın, duş alamayacağı için bir medille iyice silin ılık su ile kendi vücut jeliyle, sonrada temiz kıyafetler giydirin, kirlileri de diğer kıyafetlerine bulaştırmadan yıkayın. Şahsen biz öyle yaptık, bir sorun olmadı, çünkü süreci ve ne kadar devam edeceğini bilmiyorsunuz ve gün geçtikçe daha çok kişi hastalanıyor. O nedenle zamanı gelince yaptırmak en iyisi diye düşünüyorum.