Muno66 Kızlar bebeğimde gaz problemi var rezene biraz da olsa iyi geliyor du bazıları zararlı diyor ama bilgisi olan varmı
Selinsu Muno66 sen gunde 2 3 bardak içebilirsin kuzum ne zarari olucak bebek kucukse bisey verme ona sutunden gecer zaten
Busracbayram Muno66 merhaba 8 aylik kızım var gaz sancılarimiz başladığı günden itibaren günde 1 çay kaşığı rezene yoksa kimyonlu su icirdim. Aşırıya kacmadiginiz sürece doktorlar tavsiye ediyor.
aybukemom Muno66 bir çay kaşığı veriyordum ben kalanını da kendim içiyordum ama eczanede satılan rezene değil normal alıp demleyeceksin
Kalp26 Benım doktorum gaz yuzunden degılde bebegımın sivi alımi az die on iki satte bir kahve fincani rezene ıhlamur verebılırsın dedi bana bir fincan cok geldi yarım vermeye calısıyorum cunku suyu kabul etmıyor
Kalp26 Busracbayram 2.5aylık rezene veriyorum mecbur cunku bezınde pembe leke geldi sivi yetersizligiymis oda