taslan gazlı bebek çok zor zamanla geçecek biraz sabır. Benim oğlum da gazliydi. Gaz için damlalar kullandık etkili oldu mu pek değil hala devam etti çünkü… Masaj yaptım bol bol, bacaklarını karnına doğru git gel yapıyorduk rahatlıyordu.. bir de kaka yapamaması için bu yöntem tavsiye edilmiyor ama ben bir kaç kez sabun ile uyarmıştım poposunu rahat çıkarmıştı. Ama dediğim gibi bu yöntem önerilmiyor çok değil bende çok ağladığında yapamadığında kakasini yapmıştım. Üzülmeyin evet yorucu zamanlar ama geçecek bizlerde geçtik o dönemlerden hiç uyumadıgimi biliyorum ama geçti büyüdükçe geçiyor. Tadını çıkarın bu günlerin. güzel günler diliyorum.