GizemAdaKaya 4 aylık kızım var sırtında ve boynunda hafıf kırmızılık var isilige benzettim nasıl gecer açaba tecrübeli anneler yardımcı olabılır mısınız
mom0989 GizemAdaKaya benim kızımında belinde vardı sanırım sıcaktan olmuş bez yapmış. Ben sudocrem sürdüm birde bol bol duş aldır canım. Kaşın giydirme terlemesin