Bigaboy Merhaba anneler, oğlum 2ay 26günlük bu gün. 1haftadır Meme emerken uyuya kalıyor, tam uyudu yerine yatıracakken anında uyanıyor. Tekrar başa sarıyoruz🤦 hiç ayrılmak istemeyerek ağlamaya başlıyor yine memeye, gülücükler-bakışmalar derken memeyi yalancı emzik gibi kullandığını fark ettim. Bu durumda olanlar varsa neler yapıyorsunuz annelerim?
Bigaboy Miskokuluevlat memeye alıştırma emdiği gibi bırak diyorlar ama başaramıyorum çünkü hep emmek istiyor öle sakinleşiyor 🖐🏼 bende bu günler tekrar geri gelmeyecek diyerek kucakta devam ediyoruz kaldığımız yerden🤗
Bigaboy [bilinmeyen] çok doğru... aynen kendini güvende hissediyor 💗çalışmaya başladığımda zorlanmasından tedirgin oluyorum inşallah kolay atlatırız o dönemleri🖐🏼