Biz kullanıyoruz kabız yapacak hiçbir şey yememesine rağmen kabiz oluyor. Doktorumuz duphalac şurup verdi çok faydası oluyor diyemem ama yine de mecburuz kullanmaya. Eczaneden prebiyotik damla alabilirsiniz. Ben kayısı armut neler neler deniyorum malesef yine de kabızlık oluyor