YABANGULUM artık Medipol lafı bile duymak istemiyorum. Cocuğun eli kesildi cam bardakla acilden giriş yaptık dikiş atılması gereken ele dikiş atmadılar bandaj yapıp yolladılar cocuğun eli kanadı tekrar. Başka hastaneye gittik acil dikiş atılması gerekir dediler. 5 hastane gezdik sorumluluk kabul edilmedi yanlış tedavi uygulanmış diye, en son Haydarpaşa numunede dikiş atıldı. Birde medipol çamlıca acil hasta bile olsa bana essek yükü ile para cıkarttı. Muayne edilmiş göstermiş cocugu. Acil işlemi olan hastayı bide!! Sağlık bakanlığına sikayet ettik. Hukuki süreç baslatıldı hastane hakkında. O hastane tam bir tacir yuvası. 😔😔