Bktzynp insanlığına lafım yok zaten güler yüzüne falan ama bakın orda tanıdığınız varmış. Ama bana yaptığı da hiç hos değil gğşer yüzlü die herkes ona gidiyor muhtemelen o kadar yoğun ki bizle ilgilenecek zamanı yok. 😔 Vallahi ben cok üzüldüm gercekten de birdaha gitmem zaten. Bana verdiği ne bir beslenme düzeni oldu ne bişey internetten bak dedi bide. O kadarını bende biliyorum. Ama İnternet de yazan hersey doğrumu?, ben 100 lira para veriyorum herkes gibi. Yani neden bu pozitif ayrımcılık?