Mertbebek bu kadar iştahsızlık beklemiyordum. Ek gıdaya başlayana kadar meyvelerin daha lezzetli olduğu için sebzelerden sonra verilmesi gerektiğini okudum. Sebzeleri yemeyince meyveden ümitlenmiştim ama muzda bile öğürüyor. Bugün yine biraz elmayla şansımı denedim ama öğüre öğüre bi’ hal oldu. İşkence ediyormuş gibi hissettim ve vermedim. Sorun pütürlü olması da değil, meyvelerin suyuna dahi tahammülü yok.