GizemAtakan canım çok geçmiş olsun,pis bi hastalık malesef.Emzirirken bişi kullanamazsın malesef ama bol bol su içmen faydalı olacaktır,ayağını sıcak tut ve aktarlarda glaburu diye bir içecek var,bir bitkinin özü kimyasal yok.Acayip iyi geliyor.Onu alıp içebilirsin aynı dert bende de olmuştu arada da oluyor