Kızlar 1.5 yaşındayız ve artık saklamaktan gerçekten yoruldum sallamaya da direniyor bazen kendi asla uyumuyor kafayı yicem 1 1.5 saat salladığım oluyor. Nasıl bıraktırabilirim ya uşıkları kapatıp odada yatıyorm gelsin yanıma yatsın diye ama yok odada dolaşıyor emiyor kalkıyor tekrar emmeye geliyor yine gidiyor bağırıyor saçımı çekiyor artık çok yoruldum ve hamileyim sabrım bazen tükeniyor bağırıyorm. Siz siz olun ayakta sallamaya alıştırmayın. Valla bu ara evde durmaktan zaten psikolojim bozuldu sabrım yok nerdeyse hiç bişeye. Bu bebek ne zaman kendi kendine uyur bi akıl verin 😣