Sibelsu Oglum 6 ay 20 günlük ek gıdaya geçtiğimizden beri 4 5 günde bi Kakasını yapıyor .. kayısı ezip veriyorum yinede yapmıyor .. ondan dolayi huysuzluk yapıp ağlıyor . Tecrübeli anneler bu durum geçici mi yoksa bi sıkıntısı mi var . Yardim edermisiniz.
zezeeyyy Sibelsu armut püresi çok işe yarıyor bizde yemeklerine falan da zeytinyağı koyuyorum. Geçer inşallah💗
Aliasilinannesi Sibelsu ayni problemi bende yasiyorum gayet duZenliyken kaka olayimiz ekngida baslangicinda bozuldu kabiz degil ama iki gunde bir bazen 3 bazende gun asiri yapiyo ben biogai probiotik e tekrar basladim ayrica genelde yogurtlu bisey veriyosam mutlaka keciboynuzu pekmezi katiyorum icine mor erik baya iyi geliyo ama havuz bize yaramadi o yuzden havuc u corbalara gectigimizde vermeyi dusunuyorum kayisi ve erigi haslarken suyunuda iciriyorum iyi geliyo
Htcesylmzz Sibelsu aynı sorun bizde de var. Tadımları bitirdik çorbalar yedik ama daha yeni kabız olsun karnı şiş değil. Önceden 3 4 günde bir yapardı ama şimdi 1 hafta oldu hala yapmadı. Kayısı armut haşladım suyunu içirdim püresini yedirdim hala yapmadı. Napıcam bilmiyorum
Seyhancann Canım armut yedir kayısıyı haşla suyuyla beraber yedir ve 2 3 gün kabız yapıcaz şeylerden vermemeye gayret göster sıvı beslensin biraz. Birde karnına masaj yap ayaklarını karnına bastır Çek he bir de zeytinyağı eklemeyi unutma her yemeğine
Sibelsu Seyhancann . Sağol çoğunluk armut diyor . Yarın deneyeceğim . Düşünüyorum acaba ek gıda için hazirmi değil .
Sibelsu zezeeyyy . İnşallah zeytinyağı koyuyorum zaten . Sadece armut denemedim deneyeceğim inşallah Sağol .
Sibelsu Aliasilinannesi . Acaba ne zaman düzene girecek diye bekliyorum . Ek gıda hevesim kırıldı resmen . Çünkü ek gıda verince ağlıyor . Ama sadece anne sütü aldığı gün huzurlu . Bu arada 9 11 saat arası hala gaz sıkıntısı da oluyor .
Aliasilinannesi Sibelsu ek gidaya ara ver sende bagirsaklari rahatlasin ben biraz oyle yapmistum hatta dr uma sordugunda gaz damlalarina bir suee daha devam et denisti bende oyle yaptim gazini cikartiyor sukur ama kaka hala gec yapar ama eskisi gibi ikinmuyir hic degilse
Sibelsu Htcesylmzz . Çok can sıkıcı bi durum . Seni çok iyi anliyabiliyorum . Hani yediği şeyleri düzenli cikarmamalari huysuLugada neden oluyor..
Aliasilinannesi Sibelsu gliserin kansuk fitil bulundur evde ben ceyrej koymaknzorunda kalmistim ikinmaktan catlak olmasin diye tabi sueekli fitil olayi iyi degil ama dr a danisarak vermistim onuda
Htcesylmzz Sibelsu bugun aşı için sağlık ocağına ve eczaneye gittim. Bu konuyu sordum. Gliserin kansuk bağırsak tembelliği yapmaz o bir yağ dedi. Poposuna şırıngayla zeytinyağı sıkabilirsin dedi. Ve sebze püresi ver patetes pirinç muz az ver düzelene kadar dedi. Birde probiyotik kullanabilirsin dedi. Paylaşmak istedim.
Sibelsu Aliasilinannesi . Benim bebeğim çok gazlı bi bebkti . Doğdu doğali ağlıyor . Gaz ilaçları fayda etmeyince kestim .yani gaz ilaçları da çözüm olmuyor . biraz ara verip yine başlayayım ek gıdaya . Bakalim inşallah düzelir . Hepimizin bebişleri . Rahat rahat uyurlar
Aliasilinannesi Sibelsu allah saglik versin gerisi bos gaz damlasi ile ilgili son bisey soyleyim kesinlike mommy bliss gripe water gunduz ve gece damlasi diyorum abd mensei ili bir urun yorumlarini okuyun cok rahat edersiniz iyi geceler gecmis olsun simdiden
1TekAlya Sibelsu canım biranda yüklenme tadımlık ver 3 gün kuralı ile ilk zamanlar evde kendin yoğurt mayala yoğurdun kendi suyuyla azar azar ver benim kızında 7 ay 13 günlük fazla katı gıdalar vermemeye gayret ediyorum meyve pürelerine başladım azar azar veriyorum bakalım ınsallh düzene girer sağlıklı gunler🤗
Sibelsu 1TekAlya . Günde 2 öğün veriyorum dün vermedim . Sadece kayısı ezip verdim. Bugün yaptı şükür . Acaba ek gidayi cok vermekten mi oluyor