Hira12 Kakasında mikrop çıkdı bebegim bir aylık doktor antibiyotik vermiş.kullanan varmı antibiyotik için küçük deil miii
Berivankuru Hira12 mikrop çıkmışsa kullanmalısın ama yarım ölçek olması gerekiyor. Ve bebisi temiz tutman gerekiyor. Geçmiş olsun. Zaten hekim onun şuan bulunduğu ay’a göre vermiştir antibiyotiği ama rahat değilsen.baska bir hekime de sor.