Aşı tam korumayı yaklaşık bir yıl sonra sağlayabiliyormuş zaten bizde yaptırmayacaktık fakat doktorumuz özellikle Suriyeliler geldikten sonra vakaların çok arttığını ve küçük bebeklerin virüsü kapınca ciddi şekilde hasta olduklarını söyledi bizde yaptırdık üçüncü dozu var sırada 6. Ayda onuda yaptıracam inşallah içim rahat etsin yakalanırsada hafif atlatacak allahın izniyle