Ya bugün akşam üstü yemek yaparken babam mesaj atmış kızım benim oğluşlarim nasıl diye bende cevap veriyordum babama bi yandan yemek yapıyorum ve babamla konuşuyordum whatsapdan öyle hiç dikkat etmeden yazdıydım yani yemekle uğraşırken. Işim bitince okudum mesajları tamam baba yazacağıma azdım baba yazmış klavye yanlışlıkla kelime tahmininden. Azdım kelimesi ne arıyor derseniz benim klavye de herşey çıkıyor benim yazamadığım şeyler bile. Babamda hiç bozmamış normal çocuklarla ilgili konuşmaya devam etmiş. Babam allahtan öyle telefondan çok anlayan biri. Ama görünce yerin dibine girdim resmen yaa utanıyorum cokkk😫😫