mervedms61 Herkes böyle mi yoksa ben bi tek böyleyim. Bütün paramı çocuğuma harcıyorum. Yok ek gıda organik olsun. Yok kaydirmaz patikler. Yok efendim zeka oyunları:)) En son ne zman kendime birşey aldım .hatırlamıyorum :)
Ikrazumra19 mervedms61 evet bebegimide aliyorum ama kendimide ihmal etmiyorum giyimime makyajima dikkst ederim malzemelerimi eksik etmem
Deletedmom72 mervedms61 Kendime bir şeyler almak icin bu nalet virusun ortadan kalkmasini bekliyorum. :(
Tosbigim mervedms61 Çünkü onu dünyaya biz getirdik o kendiliğinden gelmedi..O sorumluluk var. Sonsuz sevgi var.. En iyisini giysin oynasın istiyoruz.
Ahanife mervedms61 kesinkle bende öyleyim eksik değil fazlasını bile alıyorum yani😂 kendimide unutmuyor tabi ki ama kendime 1 parçayasa kızıma bilmem kaç parça😂
Elfay Yalnız olmadığımı bilmek iyi hissettirdi :) ben de genel olarak bu durumdayım. Alışveriş sitesine kendime bir şey bakmak için girdiğimde çocuk kıyafetlerine, oyuncaklara, kitaplara bakarken buluyorum kendimi 🤦🏻♀️😊
baybmom Aynen öyle bende oğlum doğduğundan beri kendime alışveriş yapmadım. Oto koltuğundan beşiğinden tut organik gıdalarına organik oyuncaklarına kadar iflas etsem de alıyorum kendime gelince paraya kıyamıyorum 😂 hamileyken eşime bebeğe kendime çok alırdım bu durum doğumdan sonra başladı
Ayseeyk Bende öyleyim kendime almamak için türlü bahaneler üretiyorum. Ama oğluma gelince hiç düşünmeden alıyorum malesef
Babygrils mervedms61 bende bende :)) eşim bırak artık kendine al birşeyler diyor ama gönlüm el vermiyor ne bileyim 😌
caretta mervedms61 en son mevlut icin bi takim ve eski kilomda olmadigim icin yeni bedenime gore bi takim almistim 3 ay once falan 😄
Rabia_38_01 mervedms61 alacaktm kirkm cikti korona virus.geldi turkiyeye alisveris etmeyi özledim ama şöyle yap bebegine aldign sey gercekten ihtiyac mi deilse kendinede para ayir bunu iyi sorgula çünkü gereksiz olan ürünlerde var ..
Sariiannee mervedms61 Yok valla oğluma kıyafet alırken bile araya bir iki tane kendime kıyafet sığdırıyorum kaşla göz arası😂😂😂
Organiktavuk mervedms61 valla bende öyleyim kendime değil almak bakmıyorum bile ve gerçekten hiç kıyafetim yok eski kıyafetlerim hep bol geliyor bu yaza bir şey almam lazım ama hiç hevesim yok hep kızıma almak istiyorum
Yigitkomuz_ mervedms61 ee sonra büyüdüklerinde giymedim giydirdim yemedim yedirdim içmedim içirdim dicez annelerimizin küçükken bize dediği gibi ozamanlar anlamazdım bu lafın anlamını ama smdi okadar iyi anliyormki