zezeeyyy bebişim bir kaç gündür aşırı sinirli elinden asla bir şey alamıyoruz sürekli çığlık atıp ağlıyor kendini kasıyor neden yapıyor olabilir bilen var mı🤐
37inci zezeeyyy benimkidd bu ara sinirli herseyi tutup sallıyo duruyorjen aglıyo ciglık atıyo bi mizmizligida var anlamadim gtti iştahsizlikda var
37inci zezeeyyy heniz hic dişimiz yok belkide diş sıkıntısıdır diye düşünüyorum cünkü agzi cok akıyo ara ara atesi cıkıyo ama emin de degilim ilk bebegim
Ygtek zezeeyyy Bizde de aynı durum var. İstemediği birşey olduğunda ellerini yumruk yapıp kendini sıkıyor çığlık atıyor. Sanırım istemediği şeyleri bu şekilde anlatmaya calısıyorlar🤷♀️
yas_emin3467 Benim bebeğim de 8 ay 7 günlük. Diş çıkarıyor. Durduk yerde sinirleniyor çığlık kıyamet kendini kasıyor. Yumruğunu ısırıyor. Dişliklerini soğutup veriyorum biraz rahatlıyor .
Asiye0151 Aynen kızlar benim bebeğimde 9 a girmek üzere 2 dışımız var üsttekiler de yer yaptı onun için galiba huysuz mızmız ve sürekli uyanıyor geceleri. Bu kaçıncı dişe kadar böyle devam eder bilmiyorum
zezeeyyy Asiye0151 bizim de huysuzluğumuz dişten sanırım ateş salya falan yapmadı ama çok huysuz ve sinirli
Didem01 8 buçuk aylığız😭 çok tatlı çok şeker ama uyumuyor 15 dk da bir ağlayarak uyanıyor 2 alt 2 üst dişi de var. atak haftası mıdır nedir anlamadım ki🙈😢
Yfm21 Bizde 8 ay 5 günülüğüz hep mızmız sinir var uyumuyor galiba dişte benimde ilk bebeğim daha yeni uyudu 😔uyukusu hiçç yok
Didem01 zezeeyyy şimdi neyse idare ediyorum da 3 ay sonra işe başlayacağım Ağustos’ta öğretmenim yeni eğitim döneminde gideceğim kısmetse 1 yaşında babaannesine bırakacağım maalesef mesleğe dönmek zorundayım😭 o zaman ne yapacağım onu düşünüyorum. Uyku eğitimi de fayda etmedi etmiyor.
zezeeyyy Didem01 Allah yardımcınız olsun sizin işiniz daha zor hele şu dönemlerde anneden başkasında durmuyorlar 😢