BalOglum-45 hayır dilekçe yazmadım eczane çalışanıyım 1 Nisan da işe başlayacağımı söylemiştim eczacıma 15 gün daha izin almak istediğimi söyledim virüsten dolayı 15 Nisan da başladım o da Muhasebeciyi arayıp bildirdi başladığımı dışarı çıkma dilekçemi verdi eczacı, eczane özel sektöre girdiği İçin benimki bu şekilde oldu