Geçmiş olsun öncelikle, bizde 6. Ay aşısını yeni olduk ve ateşi 37,9a çıktı bir tatlı kaşığı calpol verdm düştü fakat 5 saat sonra yeniden yükseldi bir daha calpol verdim çok şükürbr daha çıkmadı sabaha kdr, içinizi ferah tutun takipte kalın fitilden sonra düşecektir, zıbınla ve ayağında çorapla yatırırsanz szde iyi olabilir, gerekli olduğundada ılık bezle eklemlrini silerek düşürmeye çalışabilirseniz iyi olur.Ama artık çıkmz diye umuyorum, geçmşler olsun aşının huzursuzluğu beşinci gün devam ediyor bilginize :)