Aras07 Bebeğim 40 günlük yaklaşık 10 günden beri yüzü böyle bazen kendiliğinden geçiyor sonra tekrar çıkıyor meme+mama veriyorum emerken dikkat ettim daha fazla kızarıyor. Resimli göstermek istiyorum ama resim yükleyemiyorum.
Deletedmom277 Aras07 bebeklik sivilcesi de olabiliyor. Bu dönemlerde çıkabiliyor her döküntü alerji olmuyor nemlendirin bebek yağı kullanmayın zamanla geçer inşallah
nur-nr_123 Aras07 kuzum bende emziriyorum dedğiğin sivilce bizdede çıkıp geçiyor doktorum normal dedi emzirdiğimiz için bizdeki hormonlar ona geçermiş
Aras07 nur-nr_123 Deletedmom277 nemlendirici bu gün kullanmaya başladım inşallah geçer. Onu öyle görünce üzülüyorum belki kaşınıyordur veya canı yanıyordur diye 😔