Zeynosmom Gamzegnyl ahh o dert iki buçuk aydır bende de var. Enjektörle serum fizyolojik sıkıp o şekilde temizliyorum
Usakliomer Gamzegnyl ilk aylarda hirilti normal aslinda cigerden gelmedigi sürece çünkü burun geniz kanallari dar oldugu icin hirilti olabiliyomus. Gece basucuna sogan bölüp koyun rahatlatir
Gamzegnyl Srnygtkarabnr canım böyle bir ortamda hastaneye götürmek istemiyorum fizyolojik suyu denedim ama gecmiyor
Srnygtkarabnr Gamzegnyl arayın canım bende gitmiyorum mecbur sürekli konusuyoruz bişeyler der mutlaka
12sb Gamzegnyl balgam olduğundan eminmisin çünkü benim kızımda hırıltısı vardı hala var mesela ama doktor normal bu aylarda dedi balgam varsa bilemem tabi de
Edacck Gamzegnyl 2 gündür benim bebeğimin de hiriltisi var bence balgami da var midesini bulandiriyor. Arada öksürüyor çok korkuyor üzülüyorum