Havvakck Evet iyileşti şuan o bahsettiğim sıkıntıların hiç biri yok 12 aylığız 6.aydan sonra birden geçti hepsi, nöroloji muayenesi de yaptırmıştık o zamanlar eeg falan çektirmiştik hepsi temiz çıkmıştı ve doktor reflü de yapabilir ya da en ufak bir ani sesten korkup moro refleksi de yapıyor olabilir 6.aydan sonra geçer diye düşünüyorum geçmesse tekrar görüşelim demişti çok şükür geçti. Ben reflü veya gaz sancısından dolayı yaptığını düşünüyorum çünkü 6.aydan sonra reflümüz azaldı gaz problemi azaldı ve daha sonra bu hareketler yok oldu. İnşallah sizin bebeğinizinde korkulacak bir şeyi yoktur çok çok geçmiş olsun 🙏