Arasinannesiii Her kese iyi akşamlar kizlar dün adet günümdü bugün test yaptım pozitif çıktı az önce de adet oldum hamile miyim? Böyle bişey yaşayan var mı?
Tuba Arasinannesiii Hamilelik üstüne adet görenler elbette olabiliyor fakat düşük de yapıyor olabilirsiniz.. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
37inci Arasinannesiii hamile olsaydin adet olamazdin canim teste sabah net dogru cıkıyo testi cok bekletirsends yanliş sonuc cikar
Arasinannesiii sedaomur26 geçen ay 15 de öldüm bugün de öğlen test yaptım pozitif ama akşam adet oldum 😏
zeynepzeze Hamile olup üstüne görme de olabilir. Bir kaç gün daha bekleyin. Sonra tekrar bir erken gebelik testi yapın. İçiniz rahat etmezse tahlil verin
Arasinannesiii zeynepzeze ama hiç hamile gibi değilim aynı adet olduğumda ki gibi inşallah hayırlısı olsun testin pozitif çıkması ve şuan adet olmam kafamı karıştırdı
sedaomur26 Arasinannesiii canım ben hamile olduğumu yerleşme kanamasindan öğrendim kahverengi mi kanaman
zeynepzeze Arasinannesiii Canım bende geçen hafta önce şüphelendim test yaptım pozitif çıktı. Tabi ben korkudan ölüyorum 🙄 Akşamına adet oldum ertesi gün 2 test yaptım negatif çıktı. Sen tekrar bir bak
Arasinannesiii zeynepzeze inşallah aynısı olur bende de nasıl olur anlamıyorum korunuyoruz eşimle soktayiz 🥴
mikkonunannesi- Arasinannesiii Allah korusuna düşük de olabilir. Yani bence bir kan verin en azından sağlık ocağına yada tekrar test yapın
Arasinannesiii sedaomur26 hayr canım kırmızı baya adet gibiyim günümde adet oldum ama testin pozitif çıkması şaşırttı korunduğumuz halde