Busrasy cnm benim bebeğim 11 günlükken grip oldu burnu acayip tıkalıydı serum fizyolojik aldık eczaneden onu sıkıp aspiratör le de temiLiyordum burun tıkanıklığı pek fazla kalmadı ama şuan öksürüğümüz var geçer merak etme bol bol emzir sen ıhlamur mandalina portakal falan ye sütünden ona geçer merak etme geçmiş olsun