zely35 zaten cok fazla vermiyorsun ki 2 cay kaşığı versen oda fayda .ben doğduğu günden beri vermiştim şuan 5,5 aylık kimyon zararı felan yoktur .ayrıca canım şimdi aklıma geldi. Acı elma yağı kullandım bir de hala kullanıyorum . Karnına masaj , ayaklarının altına ise 1 damla döküp masaj yapıyorum