zeynepcan1 Arkadaşlar bebeğim 7aylık diş çıkarıyor iki tanesi patladı bu hafta.ama sesi kısılıyor fakat keyfi yerinde ama ses kısık.bunu yaşayan var mı?neler yaptınız?
Azra2 zeynepcan1 merhaba aynı durum bizdede var alttan 2 diş geliyor sesi kısıldı baya çatallı geliyor hafif bi kaç kerede öksürük ama diş mi üşütme mi bilemedim benide korku sardı:/ doktorada gidemiyoruz virüsten inşallah diştendir:/