polisanne Ya kizlar 1 ay 25 gunluk bebisimin burnu dogdugundan beri tikaniyor. Aspiratorle temizliyoruz ama sabah aksam tikali yazik. 2 3 gundurde genzinde bi hirilti var. Burun tikanikligi ile ilgili doktora gitmistik burun delikleri kucuk oldugu icin tikanir normal demisti. Ama blog daki yaziyida okuynca endiselendim. Var mi ayni durumu yasayan 😣
Ekomca polisanne aynı problemi bende yaşıyorum canım aynı şeyleri banada sölediler 22 günlk bebeğim var burun tıkanık sürekli temzliyorm
Zynpazra polisanne benımde bebeğimde doğdugundan beri burun tıkanıklıgı var otrıbebeyle sureklı acmak zorunda kalıyprum yoksa meme bile ememiyo Sımdı bızım hırıltı başladı boğazında ilaç tedavısıne başladık
Damlalparslanozdmr polisanne canım evde doğalgaz yanıyormu yani peteklerin üstünde veya en azından bebeğin yattığı odada peteklerin üstünde su bulundur istersen yoksa çünkü oda fazlasıyla burun tıkanıklığı ve hırıltı yapar havayı kurutuyor sıcaklık
LorininAnnesii Hangi yaziyi okudunuz acaba? 25 gunluk kizim var ve 10 gundur burnu tikaniyo meme emerken nefesi kesiliyo birakiyo dun gece biranda cok aglamaya basladi resmen catlama derecesine geldi meme veriyorum susuyo emmeye calisiyo ama nefes alamiyodu acile goturduk sf ile actilar 3 saatte bir siringayla sf i burnuna tazyiklemem gerekiyomus zamanla gecer dediler ama cok hiriltili cok tikali oluyo napicagimi bilmiyorum cigerlerini dinlediler bisey yoo burnunda var dediler ama o illet birturlu cikmiyor
polisanne LorininAnnesii bizimde ayni canim ya burnu tikaninca ne emiyo ne uyuyo hiriltisida nefesini kesiyo ara ara oksuruyo geniz akintisi oluyo heralde. Bize de doktor cigerlerde bisey yok dedi. Ama vok can skici bi durum. Buranin blogundaki bebeklerdeki burun tikanikligi baslikli yaziyi okudum canim :( ogtenme guclugu ve algi da bozukluk yapiyomus .
gage LorininAnnesii merhaba, sonuç ne oldu acaba aynı durumdayız şu an doktora da götürdüm orada da aspirasyon yapıldı serum fizyolojikle. Geçmiyor hırıltı, burun tıkanıklığı.
LorininAnnesii polisanne doktor normal bisey dogum pisligi kalmis olabilir zamanla aticaktir endiselenmeyin dedi bugun yine gittik. Ama uyurken hala nefeste sikinti var of insallah tez zamanda atlatiriz bu durumu canim allah hepimizin yardimcisi olsun
LorininAnnesii polisanne aksam burnunu tekrarda serum fizyolojik ile yumusatip bruno baby ile cektik kizlar kesinlikle pes etmeyin cekin biz bugun bi cektik buyuk insan gibi balgam gibi uzun sumuk cikti nefesimiz yetmedi cekmeye baya uzun bi sivi sumuk cikti bebek baya baya rahatladı kurtuldu hiriltidan
polisanne Zynpazra bizde yarin goturecegiz bakalim canim sikayetimiz ayni. Ne dedi doktorda ilaca basladiniz. Ya daha cok kucuk ilacta vermek istemiyorum hic bide buhar makinasini demeyecegim bakalim insallah yarin bis3y demez doktor
polisanne Damlalparslanozdmr evet canim koyuyoruz aslinda ama yetmiyor demekki buhar makinasi alalim dedik bakalim yarin bi doktora goturelimde