Zozdemir Minammm evet arkadaşların dediği gibi adeti ilişkiden sonra gördüysen gebelik olduğunu sanmıyorum. Hakkında hayırlısı olsun bebeğin daha minik emziriyorsan kendini çok germemeye çalış sütun kesilmesin kendini bebeğine ada her şey bir şekilde yoluna giriyor :) adet gününü beklemene gerek kalmayan erken sonuç veren testler var 5 gün öncesine kadar onlardan yapabilirsin 🌼
Minammm Betul42 ya ortada bi yuva olsaydı yine bakardım ama ortada yuva kalmadı öyle bisey olursa ne yapcam bilmiyorum
Minammm Deletedmom133 kanamam normalde 5 gün sürer bayağı sürdü 8 gün falan mart 28 inde bitti kanamam
Rumeysa34 Yaa canım benim çok üzüldüm rabbim yar ve yardımcın olsun Allah belasını versin nasıl yapabilmiş bunu sana adi herif nasıl aldatir memlekete gidince yuh yüzüne tükürülesi adam ağzıma geleni saymak istedim ayrılmışsan umarım hamile değilsindir
Minammm Rumeysa34 üstüne ben suçlu oldum şiddet gördüm ayrılmak istedim bebeği vermiyordu karakolluk olduk darp raporu aldım şikayetçi oldum ailem geldi bebegimle beni aldı saatlerdir ağlıyorum dua ediyorum regl olması için ama yok pembe leke sadece
Aybuke_27 Minammm canım hamile kalma ihtimalin çok yüksek bizim akraba öyle olmuş 40 Kı çıkar çıkmaz kalmış çünkü rahim duvarı açık olduğu için çabuk hamile kalınıyor
Rumeysa34 Minammm canımın içi ya nasıl yapabilmiş bunu sana ve bebeğine şerefsiz İnşaAllah lohusalıktan kalan pembeliktir canım ben doğum yaptım pembe kanım 2 ay devam etti seninkide öyle olabilir senin için çok çok dua edeceğim 😘
bircaaannn Minammm yumurtlama doneminde de ara kanamalar olabilir muhtemelen yumurtlama dönemindesiniz.
Cigdemasya Minammm öncelikle rabbim yardımcın olsunda şu kısmını anlamadım varsayalım ki hamilesin ne değişecek 1. Çocuğu nasıl olsa idare ederim 2. Varsa geri dönmek zorundayım diyemi düşünüyosun aldatılmışsın adam için bi farkı olmaz ki utansa ilkinden utanırdı senin içinde bi farkı olmasın bu fikir ilk bebeğe haksızlık olur diye düşünüyorum kırmak için söylemiyorum yanlış anlama
Minammm Cigdemasya canım öyle bi niyetim yok saatlerdir ağlıyorum şikayetçi oldum darp raporu alıp bana yaşattığını asla unutamam ne yapcam diye dusunuyom abim zaten eski kafalı onu oldurcem deyip duruyo aileme nasıl söylerim bebeğimi nasıl emziririm
Minammm Rumeysa34 umarım öyledir zaten yaşattıklarını unuyamiyom aklım yerinde değil kafayı yerim çaresizlikten ailemde kabul etmez
Cigdemasya Minammm bende 40 çıkıncahemen adet oldum o dönemde insanda bi dengesizlik oluyo korunmasız ilişkiye bende girmiştim aynı şekilde lekelenmeler de oldu ama hamilelik olmadı üzülme hatta adetim bile geç oldu ama bişey çıkmadı rabbim vermişse yapacak bişey yok ama banada aynısı olmuştu