Kızım 11 aylık ama iri bir bebek. Genetik olarak ben uzunum eşim de ayrıca eşimde diil ama ailesinde obezite de var.
kızım 83 cm 13 kg
yemeğini çok güzel yiyor emmeyi bıraktık sayılır sadece gece bikez emiyo. Nadiren gündüz. Ama deli gibi mama yiyo. Her öğün sonrası 150 cc yiyo. Yatmadan yiyo. Gece de 1 kez yiyo. Hem mama yetiştiremiyoruz hem de kilo alıyo korkuyorum. Vermezsem kıyamet kopuyo. Edepsiz biraz. Yardım edin ne yapmalıyım?