MelihAsk28 6 ay 14 günlüğüz aşıyı sanırım 2 hafta önce olduk. 5 ay 22 günlükken kontrolde kilomuzun yetersiz olduğunu öğrendik sonrasında emmeyi bıraktık mamaya başladık 1 buçuk kilo aldık 😬 döne döne koltuk, sehpa altlarına giriyoruz henüz desteksiz oturamıyoruz ek gıda sürecindeyiz tattırmadıklarım var hala ama oyun konusunda sıkıntımız var ya da ben öyle sanıyorum 🙄 uzun soluklu oynayamıyoruz sanırım daha anlamıyolar sizinde öyle mi? Bütün oyunlar onun oyuncağı ağzına sokmasıyla bitiyo 😂