iyikianneyim61 Birkoalaanasi ben dogumdan 50 gun sonra oldum sonrasinda iki hafta sonra bida ha oldum aradan bir ay geçti hala olmadim normal mi acaba bende stres yapiyorum acaba baska sey yuzundenmidir ama kendimden eminim bilemedim😑arada karnim ağrıyor ama belirti yok hala
Demiralp2020 Merhabalar bnmde 3 ay oldu dogum yapalı ve halen adet olmadım lohusalık adetimde 30-35 gün arası sürdü ve 18 kilo aldımdı 10 kilo anca verdim bu durumda olanlar var mı normal mi böyle gezemiyorum kendimi çok şişko hissediyorum
Birkoalaanasi Nunu2020 emzirmekte geciktiriyor diyorlar evet emzirdim ama yine devam ederken olmuştum
Nunu2020 Benim ara ara lohusalık kanamam var devam ediyo az az gelio. Adet olduğunuzu nasıl anladınız normal mi gelmeye başlıyo peki