Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 yaş 15 günlük. Korona virüsünden dolayı sağlık ocağına gidip 1 yaş aşılarını yaptıramadım (sağlık ocakları malum virüsten dolayı gidemedim yani) sizce gitmeli miyim 3 aşı var ve 2 si İlk doz olucak önemli aşılar Sizin fikirlerinizi de alabilir miyim