Seutfu Selam kizlaaar. 🖐 4 bucuk aylık oglum var. Yalnizca tek göğsümü emiyor. Ve sadece anne sütü alıyor. Cok istiyorum oruç tutmak. Ama korkuyorum oğlum acıkır, açlıktan ağlarmı filan diye düşünüyorum . Deneyen var mı bu aylarda nasil geçti
inci_6007 Seutfu ben iki öğün yediğim halde bomboş gibi geliyor saginca da az geliyor orucu dusunemiyorum
Gamzeli03 Bende düşünüyorum ama zor gibi 3ay 21 günlük su içmediğim zaman azalıyor süt ki uzun süre aç kalmak da sütü etkiler Rabb’im ömür verir ise kısa öderim Rabb’im böyle durumda zorunlu tutmuyor zaten