Muallimmmm Merhaba hanımlar bugün 9 ay kızamık aşısı olduk ve ondan sonra bebeğimin cildinde döküntü oldu kırmızı kırmızı kabarcıklar geç olduk aşıyı suan 10 ay 15 günlük aşı sonrası başına böle bişy gelen var mı acaba ?