Arkadaşlar Allah aşkına bilenler yazsin bebeğim 7 ay 3 günlük.2 alt disimiz cikti 38.0 atesle kapttik ve 6 saatte gecmisti. Dun 12 saat önce başladı ateslenmemiz ve su an 39.0 u buldu 3.dismi geliyor ustten korona durumu da var biliyorsunuz ama öksürüğü yok kafayı yicem içimdeki tedirginlikleri susturmama yardımcı olun lutfen hastaneye de gitmwk istemiyorum