Pnardmrc Merhaba anneler benim bebeğim 5 aylık gözündeki çapaklanma gitmedi hala göz doktoru masaj yap dedi her gün yapıyorum geçmedi böyle bişey başına gelen var mı siz neler yaptınız doğdugundan beri var geçmedi her günde temizliyorum masaj yapıyorum.
Aselebru1 Pnardmrc doğduğunda 1 ay çektik üşüttüğü içinde olabilir gözüne esen niyet geliyordur temiz sıcak nemli bi bezle günde 5 defa yapın geçiyo ben öle yapmıştım viraja hiç olmadı
Kvldn Pnardmrc masajla geçiyor canım geçmezde 1 yaşında kücük bi operasyon yapılıyor Bende de oldu masajla geçti
umay1520 Pnardmrc canım bizim de öyleydi meğer masajı yanlış yapıyor muşum. Burun kısmından aşağı doğru değil de göz pınarına doğru biraz bastırarak yaptım. Baya bi irin aktı. Bir hafta kadar tekrarlayınca bitti şükür 🙏
Ygz Pnardmrc bize bir damla vermişti bende göz çevresine ve burnunun kenarlarına masaj yapıyodum 20gün icinde gecmişti cnm
Birprensesannesi Benim kızımında öyle tek gözü çapaklanıyor 4.5 aylık dr bu aya kadar masaj dedi yani şimdiye kadar gittiklerimiz geçen gittiğimiz dr damla verdi onu kullanıyorum bi iki gündür çapak yok..inşallah geçer tamamen..
Birprensesannesi Pnardmrc Netira isminde bir damla verdi dr ve geçti sanki damlayı kullandığım günden beri
Deletedmom090 Bizimde 4 buçuk aylık bizimde bi düzelme yok malesef ama göz doktoru 1 yaşına kadar yap o masajı dedi.
Durdudilerrr Ben tobrex damla kullandm masaj yaptm bi de serum fizyolojik içindeki deniz suyunu damlattm. Ama bi hata yapiomsm ebe uyardı sağlık ocağındaki. Tek hareketle temizlemek gerekio yani steril gazlı bezi 1 kere kullanabilirsin sağdan sola tek hareketle sileceksin. Geçmiş olsn
Pnardmrc umay1520 bende göz pınarına bastırarak yapıyodum doktor burnundan aşağı olarak gösterdi bir gözü geçti şükür diğeri hala aynı kızardı bide 😔
DenizGoktug Fusix %1 Viskoz göz damlası ile günde 3 defa gözün iç kenarından yukarıdan aşağıya 2-3 dakika masaj yapınız. Masaj bitikten sonra da Nerita adlı göz damlasından 1 kere gözün içine sıkınız. Geçmiş olsun.
Mucizemm Pnardmrc bizde de vardı aynı sorun ve ara ara tekrarlıyor damla felan fayda etmiyordu tavsiye üzrine demlenmiş soğumuş çayla gözünü sildim her aktığında ve iki güne iyileşti dene istersen canım inşallah fayda eder
Yagizalpinannesii Pnardmrc benm alt komsumun bebegi oyleydi gecmek bilmedi doktoru yasina girince ameliyat yapacagm demis 10gun oldu ameliyat olali