elifhuner https://hizliresim.com/4xPChr 12 hafta 3 günlük bir bebiş bırakıyorum buraya. Doktor kız gibi dedi tahminleri alalım 🙄😆
elifhuner Sin21 Öğrendiğimden beri hep rüyamda erkek görüyorum eşiminde benimde erkek kız takıntısı yok rabbim hayırlısını versin diyoruz ama eşim geçen kız diyince elbise almak istedi merak ediyoruz alışverişe baslicaz çünkü yavaş yavaş 😻
Dunyamsensn2008 elifhuner Canım ultrasondan çok net anlayamadım ama bana da seninle aynı aydaydim dr. kız dedi ben hiç orali değilim o kadar emindimki erkek olacağına çünkü rüyamda hep ısrarla erkek görüyordum.Saglikli olsun insallah.🌸😊
Hiranurozdemir elifhuner bende kızımda hep erkek görüyordum canim ama kiz oldu genellikle kizlarlada yanilma baya oluyor
Sevgi1 elifhuner ruyada erkek görürsen kız olurmuş tabirde öyle diyordu bende kız gördüm hep erkek oldu
MuhammedAmine elifhuner 12 hafta 1 gün yazıyor üstte . Ben hiç anlamam bu işlerden bana 18. Haftaya kadar kız dedi doktor ama oğlum var . Daha küçük değişe bilir
Defne_cicegim elifhuner ayyy hayırlı olsun Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 🤗 eli ayağı düzgün olsunda sizin içinize ne doğuyor 🤭
elifhuner Defne_cicegim ya kızım olsun isterdim hep ama takıntılı değilim hamileliğimden beri inadına erkek bebek goruyorumruyamda şimdide doktorum kıza benziyor dedi anlamadım 🙄
Mirayimran elifhuner 12 hafta daha küçük bencede 16 da falan netleşiyor. Bende hep erkek görüyordum ama kızım bar 👧🏼😍 bide alışveriş için erken düşünüyorsunuz bence ben 25. Haftamda yapmıştım riskli haftaları atlattıktan sonra benim düşüncem
Gulzar elifhuner ay Maşallah canım😍 belirgin çıkmamış canım söylemek için daha detaylı çıkması lazım hem bana 13 haftada kız demişlerdi 16 da oğlan dediler
Seydasi Bence de kız ama öğrenince yazın burdan olur mu çok merak ettim bende . Sağlıcakla alın kucağınıza 🙏🙏