Haberlerde görmüştüm istanbulda bi kadın çocuğuyla metrobüse binmek istiyordu hastaneye gitmek için görevli izin vermedi ambulans çağırıp o şekilde gönderdi ambulansı arayın gelmezlerse polisi arayıp yardım isteyin dışarıda yakalanirsaniz sorun olabilir