Kızlar oğlum 3-ay 23 günlük prima 3 numara bez kullanıyoruz ama hep lastik izi yapıyor sıkıyor kızıma da kullandım ama hiç böyle bi sıkıntısı yoktu oğlum 7 kilo öyle çok aman aman bi kilosuda yok sizce 4 numaraya mı geçsem ki büyük olur taşar mı diye yada başka marka bez önerirmisniz lastik izi yapmayan💙🐣