Aselebru1
[bilinmeyen] delikleri çoksa bebek acıktığında hızlı çektiği için ondan yapıyo galiba benimki 4 deliklide öle yapıyo hızlı çekiyo yutamadığını akıttırıyo tek deliklide öle yapmıyor mesela
Aselebru1
[bilinmeyen] aslında ağzının kenarından akması gerekiyor ama ittirdiniz için biberondan gibi gözüküyo
Aysegulisaa54
[bilinmeyen] ewt bazen kapak kısmından akıtıyor güzelde kapattığım halde
Aselebru1
[bilinmeyen] önemli değil bende çok memlunum çünkü öle anlamıştım bende üst yetiştiremiyodum artık ☺️ Rica ederim 🌸
2melek1anne
[bilinmeyen] canim benimkiler 3 aylik 2 kez basima geldi kapak tam oturmamis emerken yarisi kiyafetlere akmis farkedince geç oldu tabiki değiştirdim hemen😅
Betull
[bilinmeyen] canım cam ise cok sıkarsan atıyor ve bi süre sonra orası yer yapıyor bu yüzden akıtıyor
2melek1anne
[bilinmeyen] aynen bence de öyle artik kapağı kapatip iyice asagi yukari salliyorum akmiyorsa tamamdir 😅
Medinetass
[bilinmeyen] bende yaşıyorum neden acaba fazla mı geliyo çekince acaba 🤔
Nily
[bilinmeyen] ben o yuzden biraktim o biberonu 🤦♀️ Genzinede kaciyordu lansinoha gectim
Ygz
[bilinmeyen] emzik yerini yukarı cekin baya bi o yuzden oluyordur aventin sitesine girin instagramda vardı videosu
Medinetass
[bilinmeyen] gözlemlememe göre çok aç olmadığı zaman öyle oluyo yani fazla çekiyo yutmayınca oluyo tekrar tekrar bakıyorum anticolic yerlerinde mi çıkıyo diye Yok ayrıca benim 2 delik var
Duruzehra
Benimde öyle oluyordu meme kısmının orda kare bir yer var orası oturmayınca oluyordu attım gitti başka biberona gectim. Aventi artık kimseye tavsiye etmiyorum
PoyrazinannesiEbru
[bilinmeyen] biz üç aydır kullanıyoruz. Hem de 2 tane yavaştan bizde de akıtma başladı. Hele bi de chicco cam biberonunuz var. Ağzını kapatıyorum . Tık diye geri gevşetiyor. Bi de hepsini verilen paralar 🤦🏼♀️
Medinetass
[bilinmeyen] bana öyle geldi nedense dediğim gibi tahmin ettim tam sebebini bilmiyorum
Mrvcn
Kızlar anne bebek çantası satıyorum. En uygun fiyat bende. İnstagram sayfam bebekcantam2018