Deletedmom145 NhtEg19 bendede 8 ay.Evet oluyo agri.spinalin yeri bile sizlar bazen.em çok dikiş yerim.sanki baitiyo.bide hissislik olan yer varya çok sancoyo
AtaTrkmn NhtEg19 10 ay oldu hiç ağrı çekmedim ilk gün bile baza kaldırıp evi süpürdüm doktorumun eli çok hafifti sanırım bi arkadaşımın bebeği 1.5 yaşında hala ağır kaldırınca ağrıyomuş🤷🏻♀️
Arzuefee Annem doğum yapalı 10 yıl oldu hala sızlarmıs yarası cok normal üstünce ağır iş yapınca olurmuş ağrı
Deniiz Bazen iç dikişlerim batıyor gibi oluyor benim de bazen de karnımın içi sızlıyor üşüttüğümde falan