buket_277 Sezeryan dogum yaptım 2 aylık olduk ama hayla kanamam var sızde de bu durum varmı normalde 40 kadar olması gerek normalmı acba
Can_can buket_277 bende 2 ay önce sezeryanla doğum yaptım benimde kanamam olması yani çok az oldu bünyeye gore değişiyor sanırım şu illet korona yüzünden doktorada gidemedim
Asyayse buket_277 arkadaşımın 2 ay duydu benim 50 gün sürdü biri 67 gün sürmüş. Ve ben kanama bittikten 2 hafta sonra adet oldum kizim 4 aylık 2 haftada bir adet oluyorum doktor düzensizlik nrmal dedi
mervenisam buket_277 belkide 40 ınızdan sonra adet oldunuz ben 40. Gün adet olmuştum o da bit ay sürmüştü
buket_277 aysenurkerem yok adet kanaması gıbı bellı olmuyor nazen gunde 1 tane bazen de 2 3 gun cok cok az
02022020 Can_can aynen benimde öyle şişlik yapıyormu acaba benim karnım şiş kaldı şohusaykende çok kanama olmadı nasıl temzlendiyse artık ama çok kanama olmasındansa olmaması daha normal dedi bana instagramda bi doktor emzirirken 6 ay olmama durumu oluyormus
Meftunbade Kişiden kişiye değişiyor kanama günü canım ben normal doğum yaptım 10 gün içinde bitti kanamam kiminin 40 gün kiminin 60 gün surebiliyormus
2lokummannesiii Asyayse eğer hala iki haftada bir adet oluyorsanız normal değil. Ben de üç aya kadar iki haftada bir adet oldum. Bu beni zorlamaya başlamıştı. Doktora gittim ve bana doğum kontrol hapı verdi hormonların bozulmuş dedi. Sizinde öyledir. Tedavi olmazsanız böyle devam eder.
Allah-Islah-Etsin buket_277 benim bir ay bile sürmedi ve adet gibi kanamam olmadı. Azıcık akıntı gibi oldu genelde. Öyle parça falan hiç olmadı.
Badevehande Acaba kanama durup tekrar kanama geldiyse adet görmüş olabilir misiniz? Benimde Doğumdan sonra 35 gün sürdü ve durdu hafif lekelendim sadece sonra 43.gün adet oldum 1 haftada o sürdü yani yaklaşık 50 gün sürdü
buket_277 Badevehande bılmıyorum ewet oyle oldu ama adet için daha cok erken bence ya oldum bır ıkı gun olmadım sonra az az
Asyayse 2lokummannesiii yaa ama benin doktorda nrmal dedi canim bilemedim 😑 hatta sürekli afet olduğum için mantar oluyorum sürekli onun için fitil falan verdi
mino01 buket_277 benim 40 gün sürmüştü. Sezaryen doğum 2 ay oldu. Doktorum 40 ı geçerse sıkıntk demişti bana 🤔
2lokummannesiii buket_277 doktor kiminde bu kadar uzun sürebilir demişti kanama. Bitiyordur sizinki de. Eğer bitmezse doktora gidin. Çünkü benim başıma geldi. Ve ilaç kullandım cerazetteyi.
Meliscikveannesi buket_277 60 gune kadar normalmis doktorumun demesi. Ayrica benimde en az 40 gun surdu hele o korkunc 14ncu gun cok agriliydi. Suan 76 gunluguz hic agri sizi yok geciyor.