Ysmn-55 dün paylasmıstım simdi sonuc negatif cıktı cok sükür ama cigerlerinde leke oldugu icin tedavıye alacaklar 5 gün hastanede kalıcak merak edenlerden allah razı olsun dualarınız icin yine de hastanede annemi görememek cok kötü bir duygu 😔😔
Ironsides Ysmn-55 cok gecmis olsun Rabbim tez zamanda bu illetten kurtarsin hepimizi cok sevindim negatif cikmasina insallah hersey yoluna girer❣️❤️