Batu37 yani öğlen 3’te aşı oldu (2 adet -2ayrı bacaktan) çok fena ağladı,zor sakinleştirdik:( sonra emdi uyudu falan.ama akşam eve gelince böyle kendini yırtarcasına saatlerce ağladı 2 saat ağlamıştır:( akşam 8 gibi bir daha calpol verdim ateşi olmamasına rağmen.o mu iyi geldi bilmiyorum ama sonrasında sızdı garibim.Belki yorgunluktan sızdı.insanın yavrusunun o denli ağlaması çok garip kahroluyor insan,neyse ki aşıdan…Allah başka başka acılar yaşatmasın