Zeyneppppp Kızlar sabah oglum 2 ay asısı oldu az önce atesi ölçtüm 37.5 cıktı kac cıkınca fitil vermem gerekiyor yardımcı olur musunuz lütfen korkmaya başladım
Fasulyeninannesi Zeyneppppp oğlumda gece 38 i geçince calpol verdim ben fitili aslında pek tavsiye etmiyorlar diye biliyorum
Talha2020 Zeyneppppp öncelikle geçmiş olsun bizim de 37,5 olmuştu calpol vermiştim çok şükür bi daha bşey olmadı elhamdulillah
Mom090 Zeyneppppp aşı ateşinden korkma demişti doktorum kaynağı belli olduğu için istersen şimdiden 1 çay kaşığı calpol ver hem daha rahat uyur hemde ateş gece yükselmez sonrada kontrol edersin ara ara
Gzd2016 Zeyneppppp bizde bu sabah aşı olduk bize parol şurup verdiler 36-37 arası şimdilik bende çok korkuyorum yükselirse diye 38 e yaklaşırsa vereceğim gerek kalmaz inşallah bi atlatsaydok 🙏 huysuzluk var mı benim ki kucakta dalıyor kımıldadığımda yada bıraktığımda ağlıyor direk güvende hissediyor sanırım iğnenin etkisiyle
Ecerg Öncelikle geçmiş olsun, ben 38 derece olunca fitili boydan ikiye bölüp yarısını vermiştim on beş dk içinde ateşi düşürmüştü.. Baya rahatsız olduğunu Hissediyorsanız O şekilde yapabilirsiniz. ☺️
Ebrubkts Zeyneppppp bizede doktorumuz paranox vermişti yarım olarak kullanabilirsiniz sağlık ocağı bana 38,5 Gördüğünde verirsin demişti ama gerek kalmadı ateş yapmamıştı
Zeyneppppp Ebrubkts evet bizede yarım kullanın drdiler ama ne zaman vermem gerekiyor tam olarak blmıyorm
Zeyneppppp Ecerg bende ondan kullanıyorum. Az önce verdm 1-2 dk snra kakasını yaptı ya cıkmış mıdır acaba fitil 🤦🤦
Ecerg Zeyneppppp bezinden bir kontrol etme İmkanınız var mı acaba ☺️ ya da biraz bekleyin ateşini koltuk altından ölçün düştüyse çıkmamıştır 🌸🙏
Ecerg Zeyneppppp sakin olun o minik bedenler bizim düşündüğümüzden daha güçlüler🙏😌 siz telaş yapmayın aglatmamaya çalışın ateşi daha da tetiklemesin ❤️☺️🙏
Zeyneppppp Ecerg ya ilk cocugum korkum tecrübesizliğimden kaynaklanıyor . Cok cıkar fark etmem dye korkuyorm havale gecirir anlamam dye korkuyorm daha da kötüsü bunlar basma gelse Allah korusun o zaman naparım onu blmedgm için korkuyorm of su 2 gün gecsin baska bsey istemıorm ya 🤦🤦
Ecerg Zeyneppppp canım mutlaka ki farkedersin bu şekilde yıpratma kendini bu arada aşırı kalın giydirme🌸 bir de elindeki fitil çok etkili zaten içini ferah tut şuan ateşi kaç acaba bir de vücudundan oluyorsun dimi?
Zeyneppppp Ecerg evet koltuk altından ölçüyorum atesini battaniye var üzerinde ama üst kısmı acık yani sadece bacaklarını örttm üşümesin dye