Arkadaşlar oğlum birkaç gün sonra 11 aylık olacak . Altıncı ayla birlikte ek gıdaya başladık güya halen daha sorun yaşıyorum . Bir gün yese üç gün yemiyor . Ağzını açmıyor ne yapsam, yiyen bebeklere gıpta ediyorum … Benim gibi olup da AŞan var mı ? Neler yaptınız acaba lütfen bana yardımcı olun nerde hata . ( eline ver , birlikte sofraya otur gibi gibi şeylerin hepsini yapıyorum bu arada )