gizemelifbas çok yalniş.yenidoģan hemširesiyim.bakin size ne deyicem.
bebeyiniz daha minik.Gece kesintili kesintisiz bile uyuya bilir.daha minicik.Onun beslenmeye topalanmaya kilo almaya ihtiyaci şu an ve ilerki ayda daha çok.bu ayda sarilik seviyesi hadisz yuksele bilir.Uzayan sarilik yasaya bilir .o yuzden bebeyiniz 2 saatden bir beslenilmeli.fark etmez gunduz ya gece.Bebeyiniz gece uyurken eger beslenmesi zamani gelince emzirmek ya mama içirmek isterswniz o zaman oyanmazsa bezini açarak yaş mendille silerek uyandirarak içire bilirsiniz.Daha minik.hem 3 saate dozemez hemde olmaz.3 saate ne zaman dura bilir?kwndini toparladikdan sonrasi.Çok minik beslenmeye kuvvetlenmeye ihtiyaci olacak zaman bu.Ve acikinca uyanir kelimesini dogru bulmuyorum!ne demek uyanir?daha 10 ginluk bebe bu.uyku gibi beslenmesi onemli en az 2 ay.2 ay sonra uyandirmasan bile olir.uyanmasa bile uykulu halde yedirmelisin beslemelisin.hem bi 10 gunluk bebe nasil 8 9 saat bekleye bilirki?aç kalarak ölede bilir Allah korusun.e nolsunki durmuyo uykudan?Geçmiş adetler bu.Doktorlarin 90 faizi elleme falan drr.ama yalniş arkadaş yalniş.bu zamnlr sarilik donemi.ilk 1 ay sarilik korkusuyla baş çikarmalisin.2 -3 ay sonra kesintisiz uyuyarsa en son beslenmesini gece 00.00da yaparak yatirmaya izn vere bilirsiniz mesela bu daha iyi.ama 1 ay 40li ya 2 aylik gece uyandirma uyusun demek yalniş sayilir.Bakmak dikkat lazim.Bi soz var ya baģa bakarsan baģ olur,bakmazsan daģ olur.bak bu mesela ne anlarsiz anlayin
Minek .ne sorunuz varsa buyurun😊