Merhaba anneler . Bebeğim 6 aylık oldu . Sağlık ocağındaki hemşire kızamık aşısının erkene çekildiğini 6. Ayda yapılacağını bunun için de yumurta sarısı vermeye başlamam gerektiğini söyledi . Başka bir ilde yaşayan arkadaşıma 9. Ayda yaptırılması gerektiğini söylemişler . Ne yapacağımı bilemiyorum . Böyle bir durum yaşayan var mı ?